Gamma lanceert grootse zoektocht

Bompi viert 25e verjaardag

Doe-het-zelf keten Gamma lanceert vanaf maandag 9 april een groots opgezette zoektocht. Via verschillende tips kan je in heel Vlaanderen op zoek gaan naar de verloren toolbox van Bompi, al 25 jaar één van de allertrouwste Gamma-klanten en ondertussen uitgegroeid tot een heus Gamma-icoon. Wie op zaterdag 5 mei erin slaagt om zijn toolbox te vinden, wint een cadeaukaart ter waarde van 5.000 euro.

Bompi 25 jaar

Al 25 jaar is Bompi van de familie Gammermans hét uithangbord van Gamma.

Het verzinsel van Luk Wyns voor doe-het-zelfzaak Gamma is daarmee Vlaanderens jongste opa, maar tegelijk ook het oudste radiotypetje. En hij blijft na al die jaren ongelooflijk populair. Een unicum, aldus Joost Peeters, Marketing Manager bij Gamma.

Op zoek naar de toolbox van Bompi

Dit voorjaar roept Bompi alle trouwe fans op om mee te zoeken naar zijn toolbox.

Vanaf maandag 9 april 2018 worden verschillende tips verspreid over de locatie waar Bompi precies zijn toolbox verloren is. Verzamel deze tips in de Gamma folder, de Gamma nieuwsbrief, Gamma’s facebookpagina en de Gamma website, en kom zo de plaats van Bompi’s verloren toolbox te weten.

Op zaterdag 5 mei 2018 kan je vanaf 10.00 u Bompi’s toolbox ergens in Vlaanderen terugvinden. Op basis van de verzamelde tips kom je de exacte locatie van de toolbox te weten.

Wie op zaterdag 5 mei als eerste Bompi’s toolbox kan vinden, krijgt een Gamma cadeaukaart ter waarde van 5000 euro overhandigd.

Meer info op

www.bompizoekt.be

(site vanaf 9 april actief)

Website Gamma