Gamma opent 2e winkel in Brussel

Ook Gamma webshop is groeiend succes

Op vrijdag 31 maart opent Gamma een 2e winkel in Brussel. Naast de Gamma-vestiging in Ukkel, kunnen Brusselse doe-het-zelvers vanaf dan ook terecht in Anderlecht.

Daarnaast kunnen Brusselse (en andere) klussers natuurlijk ook 7/7 en 24/24  terecht in de webshop van Gamma. Zij leveren maar liefst 28.000 DIY artikelen uit de rekken tot aan je deurmat.

Expansie in Brussel
Met de opening van Gamma-winkel in Anderlecht telt de doe-het-zelf keten nu 86 winkels in België.  Klussers kunnen er terecht voor verf, hout, isolatie, gereedschap, ijzerwaren, raamdecoratie en zo veel meer.
Met de opening van een 2e Gamma-winkel in Brussel, willen we onze aanwezigheid in de hoofdstad versterken. We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe locaties om een antwoord te kunnen bieden op de groeiende vraag”, aldus Rudi Petit-Jean, Directeur van Gamma België.

Ook Gamma DIY e-commerce groeit fors
In 2013 startte Gamma met het online aanbieden van DIY artikelen. Het was meteen een schot in de roos. Belgische klussers houden duidelijk van online shoppen. In 2016 kende de Gamma webshop een groei van maar liefst 304%. Het jaar daarvoor was die groei zelfs 500%.  Ook voor 2017 liggen de ambities hoog.

Praktisch
Gamma Anderlecht – Korte Hertstraat 53 – 1070 Anderlecht

Openingsuren:
Maandag-vrijdag:       9.00-19.00 u
Zaterdag:                   9.00-18.00 u
Zondag:                     9.00 -13.00 u

Zondag 2 april is de winkel uitzonderlijk open van 9.00 – 17.00 u

Facebook Gamma
Website Gamma

Gamma
Eveline Rubbens
Tel.  +32 (0)3 202 53 77
Eveline Rubbens

PeppeRmint
Nadia Naji
Tel. + 32 (0)2 210 02 52
Nadia Naji

Over Gamma
Doe-het-zelf keten Gamma is een begrip in België, met 86 winkels die samen goed zijn voor 160.000 klanten per week. Niet alleen voor de serieuze doe-het-zelver die zelf zijn huis verbouwt, maar ook voor de decoratieve klusser heeft Gamma alle benodigdheden in assortiment: verf, bouwmaterialen, sanitair, tuinartikelen, gereedschappen, decoratie en keukens.