PERSBERICHT: ONTDEK DE NIEUWE APP VAN GAMMA

Gamma België versterkt digitale strategie

Na de digitale service punten in de winkels en de succesvolle webshop, gaat Gamma België een stap verder in de ontwikkeling van haar digitale strategie.

Gamma App
De Gamma app is de tool bij uitstek om je winkelervaring te vereenvoudigen. Met de app heb je immers altijd je Gamma pluskaart en kortingsbonnen bij de hand en bovendien vind je er alle promoties en productinformatie. Hiervoor hoef je het product alleen maar te scannen met je smartphone. De app laat ook toe het assortiment te bekijken en producten te bestellen. Deze app is dus dé must have voor elke klusser!

De Gamma app is verkrijgbaar in de App Store en Google Play.

"Met deze nieuwe tool willen we de winkelervaring van onze klanten naar een hoger niveau tillen. Deze app vereenvoudigt immers het winkelbezoek en helpt klussers bij hun zoektocht naar informatie. Uiteraard staan onze ervaren winkelbedienden ook paraat om klanten te adviseren. Deze GAMMA app past perfect binnen onze digitale strategie en we zijn hier zeer trots op." -  Rudi Petit-Jean, Directeur Gamma België

Zomerse vibes
Gamma pakt uit met zomertoppers: zowel in de maand juli als in de maand augustus wordt een selectie van 20 producten aangeboden aan topprijzen.  Ontdek de producten in uw GAMMA-winkel in de buurt.

Over Gamma
Doe-het-zelf keten Gamma is een begrip in België, met 86 winkels die samen goed zijn voor 160.000 klanten per week. Niet alleen voor de serieuze doe-het-zelver die zelf zijn huis verbouwt, maar ook voor de decoratieve klusser heeft Gamma alle benodigdheden in assortiment: verf, bouwmaterialen, sanitair, tuinartikelen, gereedschappen, decoratie en keukens.